Spikmatta

Idag har jag fått låna en spikmatta av Nettan för att lindra det onda i min rygg. Kan säga att det inte är speciellt skönt att ligga på den utan det gör mest ont, iaf till en början, för efter en stund så blir det halvskönt iaf. Men nu gäller det att jag ligger på den varje kväll till en början för att det ska bli mer avslappnat. Och skulle det funka så ska jag köpa en själv. Ska även testa strandnypon vilket ska vara en mirakelmedicin för det mesta. Som ni märker så är jag benägen att testa allt för att slippa vara med om detta igen.







Nu till något helt annat. Vår gran klarade sig en natt innan Iris lyckades välta den. Men, allt gick bra även om det kanske blev lite tilltuffsad. Är glad att vi har plastgran.

Nu ska jag slå in julklappar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0