Fredag

Idag är det som ni alla vet fredag, en favoritdag för de flesta och så även för mig och Iris, så vi är inte unika på något sätt. Idag så tog jag och Iris tag i våra liv rätt tidigt och var ute på stan strax efter 10, och det tillhör inte vanligheterna. Det första vi gjorde var att gå och lämna in min ring för lite förminskning, den var väldigt mycket för stor när vi hämtade ut dem igår.
Medan ringen blev tillfixad så gick Iris och jag bort till biblioteket. Var inte igår jag var i ett bibliotek kan jag lova. Anledningen till att vi gick dit var att biblioteket bjuder alla ettåringar på bok och en gratis bok är en bra bok. Mne jag kan lova att vi kommer att vara i bibblan lite mer nu. Finns ju en enorm barnavdelning och nu har jag chansen att få henne att bli en bokmal som inte springer omkring på krogen sen. Värt att testa iaf.
Och efter lite besök i de olika bokhandlarna så var det dax att gå hem och luncha. Köttfärssås till Iris och revben till mig. Nu har vi kört lek i en dryg timme så Iris börjar bli lite trött. Så snart så tror jag att vi siktar in oss på en sovstund i soffan tillsammans.

Iris outfit idag är en sparkdräkt ovanpå en body. Tycker hon är skitsnygg faktiskt. Eller vad tycker ni?


Iris ute och promenerar i sin sparkdräkt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötnosen! Arvid tycker den är jättefin, han har detta mönster på sin nya pyjamas! Ses imorgon! Kram

2010-02-26 @ 13:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0