Sen sist

Sist jag skrev så var jag fortfarande lite hängig. Allt det sjuka med mig är nu borta men däremot så är Emma utslagen nu. Så på en vecka så har vi alla i familjen turats om att vara sjuka. Får hoppas att det är slut på det så fort Emma blir frisk.

Idag har Iris haft en väldigt konstig dag. Ena stunden så har hon varit på ett strålande humör för att i nästa balla ur totalt och vara vansinnig, ledsen, arg för att sen bli glad igen. Skulle vara kul att veta vad som rör sig i henne hjärna ibland. Varför göra världens grej av att sätta på sig en pyjamas?? För när den väl är på så är allt tipp-topp igen. Barn är konstiga.

Och nu till någon vars namn jag nämner för sista gången i denna gången. Sebastian "Judas" Eguren har sålt sig som en h**a. Hur kan en människa sitta och prata om kärlek till Bajen titt som tätt för att sedan skriva på för AIK? Äckel, du är för alltid av mig hatad. Vill aldrig mer se eller höra dig nämna Bajen igen, du är inte värdig.
Så, nu har jag fått det ur mig här med. By the way, gå med i alla grupper på Facebook som finns som är emot den mannen. Det är så vi påverkar nu för tiden. Jag gör det, du gör det. Eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0