Snittad och sydd

Så har jag blivit snittad och sydd idag. Var hos en hudläkare för att kolla ett födelsemärke i pannan som kom fram för ett tag sen. Och eftersom det är nytt så tyckte jag det var lika bra att kolla upp det. Så nu sitter jag med ett stygn i pannan. Och det suger lite eftersom jag inte får vara med på babysimmet med Iris idag bara för det. Men nu försöker jag få tag på Iris mormor för att höra om hon är sugen på att vara med istället. Och är hon det så blir det lite badkort idag. Annars får vi se om det blir några kort alls. Så nu ska vi bara hålla tummarna ett tag för att det var ett ofarligt födelsemärke och inga dumheter. Så, håll tummarna.

Iris som för övrigt är på ett strålande humör idag och har lekt själv i nästan en timme nu. Är rätt skönt att bara sitta och slappa i soffan med ett öga på henne och ett på tv:n. Undrar om det goda humöret beror på att hon fick en promenad med farfar när jag var borta? För isf får han komma in och ta en promenad med varje dag ;)

Nu ska jag se om hon är sugen på lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0