Gura

Som jag sa innan så tänkte jag ta och stämma min gitarr och det gjorde jag redan idag. Nu blev det väl inte en sån succé som jag hade hoppats på men helt ok iaf. Problemet var att Iris hela tiden ville spela själv eller sno boken med noterna i och då är det kört för mig just nu. Får ta och öva lite när Iris inte är i närheten så jag kan gå runt och spela så hon inte kan få tag på gitarren.

I övrigt idag så har vi haft det kanon. Vi började med en sväng på stan där vi tog en fika på Nilssons. Sen gick vi hem så Iris kunde vila lite innan det var dax för mat. Efter käket så blev det lek innan Iris däckade av trötthet. På eftermiddagen så kom först farfar och sen mormor och hälsade på. De var dock här samtidigt så det blev en fika innan vi alla tre lekte med Iris.

Sen kom Emma hem och då blev det käk, bad, lek och nu ligger Iris och sover på Emmas bröst. Ser mysigt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0