Så trött

I natt har Iris verkligen vägrat att sova. Till en början så ville hon inte somnar utan var vaken till strax efter tio, och det är sent för henne. Sen så har det varit mardrömmar, magont och allmänt stökigt. Så det har inte blivit många minuters sömn för Iris och mig i natt. Och jag har testat nästan allt. Jag har gått runt med henne, gett henne vatten, legat i extrasängen, sovit i soffan, hon har legat bredvid mig, hon har legat på mig och allt annat man kan tänka sig men inget har fungerat. 

Idag så ska Iris vara hos sin mormor för jag ska jobba lite. Så vi får hoppas att hon är på bättre humör idag än vad hon var i natt för mormors skull. Och nu såg jag att hon har börjat bli snorig också vilket kan ge en förklaring till hennes dåliga sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0