En sommardag

Igår hade vi en väldigt skön dag ute i sommarstugan. Vi badade, lekte, spelade lite golf, Iris sov sött i skuggan, vi solade, badade lite till, åt mat och hade det skönt helt enkelt. Iris passade även på att leka lite med de andra barnen som var nere vid stranden. Så hon var väldigt nöjd med sin tisdag. Själv så avslutade jag dagen med en golfrunda. Spelade helt ok så jag var också nöjd med min tisdag. Men som vanligt så blir det lite för lite tid med Emma. Men snart har hon semester och då får jag mer tid med henne. Tycker jag om.

Idag så blir vi kvar inne i stan men en sväng till stranden känns inte som en omöjlighet på något sätt, tvärtom, känns mer som en möjlighet. Men först så ska vi försöka få lite mer sömn eftersom Iris idag ville gå redan vid sex och vägra somna om. Varför är hon så morgonpigg? Idag ska jag sätta upp lite extra skydd för ljuset så kanske hon sover lite längre imorgon. Det är värt ett försök iaf för att se om det är ljuset som väcker henne.

Nu lite bilder från gårdagen.


Iris badar i sin pool


Iris spelar lite golf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0