Grabbdagen

Igår var det som sagt grabbdag för mig och Iris. Vi började med en frukost hos Jägarn där Iris satt och var på sitt allra bästa humör och satt och flirtade med Wittberg. Efter det så blev det Kattrumpan för lite bad innan jag och Iris gick hem och åt lunch följt av en sovstund. Blev en rätt lång sovstund igår vilket inte hjälpte för hon var enligt rapport från Emma väldigt trött på kvällen. På kvällen var vi hos Karlbom och spelade minitennis och åt grillade hamburgare. Jag skippade utgången utan valde att gå hem och försöka få lite sömn.

Idag så vet jag inte vad vi ska göra men att vi kommer att vara ute är ingen avancerad gissning. Tror att vi satsar på lite lekplats på förmiddagen och så tar vi kanske ett bad i eftermiddag. Eller kanske vi hittar på något annat. Vi får se. Har en känsla av att vi skulle behöva gå och handla men det är för tråkigt när det är så här fint väder.


Iris ger Wittberg en kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0