Glömde

Glömde ta en bild på Iris i badet så ni får klara er utan det idag. Men det kommer nya bad och nya möjligheter att ta kort på den lilla fisken.

Har haft en väldigt, väldigt trött dotter ikväll eftersom hon inte sovit speciellt mycket idag. Så det var välling redan vid halv åtta och sen dess har hon nästan sovit. Vaknade iofs och var lite orolig men hennes mamma såg till att hon somnade sött igen.

Nu till något allvarligt, vädret. Hur länge ska det hålla på att vara höst? Jag vill inte ha höst längre, jag vill ha sommar. Är så mycket roligare att kunna ta med Iris till parken och låta henne springa omkring i solskenet. Just nu är det blött överallt så det blir lite gunga och sen ner i sanden och leka med lekbyxor på. Jag vill kunna låta min dotter springa omkring på gräset emellanåt och bara flumma runt som hon vill. Så nu vill jag att ni alla hjälper till att fixa fint väder. Ok?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0