Kräk

Iris ligger i Emmas famn och ska till att somna då hon får en hostattack som slutar med att hon kräks. Så det blev en dusch för henne och Emma och sen var hon rätt pigg och lekte en stund till som om inget hade hänt. Men efter lite välling och mys med först Emma och sen med mig så somnade hon och sover nu hårt i sin säng.
Men det är rätt olustigt när hon helt plötsligt kräks, man blir lätt nervös och tror att en magsjuka är på gång men denna gången så verkade vi ha turen att slippa det. Och jag hade turen att inte få kräk på mig. En riktigt turkväll helt enkelt, för mig iaf. 

Imorgon kväll kommer jag inte att släppa Iris i en endaste sekund eftersom hon och Emma åker till Stockholm på onsdag och jag får vara utan min dotter i flera dagar. Hur ska jag klara det? Kommer vara så sjukt konstigt. Slutar väl med att jag tar ett flyg till Stockholm på torsdag morgon när längtan efter min lilla skithöna blir för stor. Usch, tycker det är jobbigt redan nu bara jag tänker på det. Så, från och med onsdag eftermiddag så vill jag att alla ska tycka synd om mig som inte får vara med min dotter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0