Pissnatt

Har varit en riktigt pissnatt. Iris har vägrat sova själv så jag har delat säng med henne nästan hela natten. Och ibland är det ingen höjdare. Hon har inte varit still i fem minuter i sträck så det har inte blivit mycket sömn. Ett tag så låg hon med sitt ansikte på mitt bara för att verkligen känna närhet. Mysigt ja, jobbigt, ja. Så nu är all den utviladhet man hade innan borta och man är inne i vardagen igen. Känns både bra och dåligt. Bra att man känner sig som vanligt och dåligt för det är rätt skönt att vara utvilad.

Idag ska vi ut till farmor och farfar på eftermiddagen. Hur dagen ser ut innan det vet jag inte än men det blir nog en promenad snart för att söva Iris. Får bara hoppas att regnet håller sig borta.

Igår kväll satt jag och tittade på gamla filmer med Iris. Hon har gjort en del roliga saker som vi lyckats fånga. Får nog ta fram kamerans lite mer så man kan få lite mer roliga saker på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0