Plötsligt händer det

Iris och jag är nyss hemkomna efter en cykeltur till Stadsparken där Iris har fått leka loss ordentligt. Tror inte hon har varit så aktiv i sandlådan som hon var idag någon gång innan. Hon grävde och grävde med händer, spade och jag tror tom att hon försökte gräva med fötterna.
För en gångs skull så ville hon inte gunga utan ville bara vara i sanden med undantag när hon klättrade lite på en gunghäst och kröp omkring inne i ett litet hus. Idag trivdes hon på lekplatsen. Tyvärr började det regna lite grann och då tyckte inte jag att det var kul längre. Iris sket i vilket eftersom hon just då satt inne i det lilla huset.
Efter mycket om och men så fick jag upp henne på cykeln och cyklade inåt stan. När vi väl var hemma så hade det slutat regna så då tog vi en liten promenad på stan. Tyvärr började det dugga igen så då gick vi hem. Nu verkar det ju inte bli något av duggandet så nu har vi åter igen gått hem i onödan. Så nu hoppas jag att det blir ett rejält skyfall så jag inte har tagit ett felbeslut igen.

Här under får ni en film på Iris grävande som får ett lite lustigt slut, det är som en trissreklam, plötsligt händer det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0