God morgon

Så var det morgon igen. Tycker att nätterna passerar alldeles för fort. I natt så har Iris sovit lite bättre än de senaste nätterna. Lyckades tom att lägga tillbaka henne i sängen när hon vaknade första gången och det var länge sen. Men jag kan lova er att det ska bli såååå skönt att få sova en hel natt kommande natt. Märks att det behövs när jag inte ens vaknar när Iris gråter utan Emma måste väcka mig. Då har det gått långt.

Och idag är det fredag, denna underbara veckodag. Det tråkiga med fredagarna är att nästan hela dagen bara är en väntan på att Emma ska komma hem så vi kan ta helg. Men jag ska se till att vi har att göra idag. Säger som igår, kommer solen fram så blir det en långpromenad. Annars blir det ytterligare en stadspromenad. Ska kanske kolla om farfar har lust att ta en lunch på Hamnkafét. Tror att det är det jag behöver för att få i mig någon lunch alls. Har inte ätit lunch på hela veckan av någon anledning. Mest har det berott på dålig tajming.

Nu ska jag snart gå och lägga mig igen eftersom Emma tar det sena tåget till jobbet idag, vilket betyder att det blir det en stund över till sömn för mig när Emma och Iris har mysmorgon. Tack älskade Emma.

Kommentarer
Postat av: Christine

Hej Per,



Rutschkanefilmen var söt. Kul att hon tycker om att bada. Ska börja på babysim med Isabella efter påsk.

Nu ska vi till Thailand, så där blir det iofs en hel bad också. Ska bli spännande att se hur Isabella reagerar på värme, elefanter och bad i poolen och havet.

Just nu försöker hon äta en elsladd, dags att sluta mao.



Ha det bra, stora kramar från oss!

2010-03-12 @ 11:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0