Sångstund

Hade en tanke idag på att ta oss ner till Måsen för en sångstund men just nu ligger Iris och sover gott så det blir inget med det. Får ta fram gitarren sen helt enkelt och riva av några låtar så Iris får sin egna sångstund. Tyvärr för henne så blir det ju inte samma klass som om vi hade gått till Måsen men man kan inte få allt här i livet och det är väl lika bra att hon lär sig direkt.

Måste bara berätta om Iris bajs idag. Det var en stor korv i mitten och runt den så var det en massa små pluttar. Såg nästan ut som en hare hade hälsat på i Iris blöja och bajsat lite. Och när jag skulle lägga blöjan i en påse så flög de här små pluttarna ur så det var till att plocka harbajs på badrumsgolvet. Ett lite anorlunda blöjbyte helt enkelt. För den delen så har Iris gått ner till en bajs om dagen för tillfället. Och det gör ju inte ett dugg så länge hon inte får ont i magen eller mår dåligt över det men det verkar hon inte göra så jag hoppas att det fortsätter så.

Natten till idag var ingen höjdarnatt. Vid halv två vaknade Iris och sen ville hon inte sova utan att jag låg bredvid. Och jag undrar vad hon drömde i natt med tanke på att hon låg och halvsprang med benen i luften för att sen helt plötsligt snurra runt och lägga sig med rumpan i luften för att dra av en fis. Hon är lite underlig ibland min lilla Iris.

Vad mycket fis och bajs det blev i detta inlägget. Men det blev rätt bra så jag ska nog skriva lite mer om sånt i fortsättningen

Kommentarer
Postat av: sambon

Undrar hur intresserade andra är av vår dotters bajsvanor... Men tycker du att det är kul att skriva om det så gör du det. Längtar väldigt mycket efter er idag! Puss puss puss

2010-03-31 @ 09:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0