Iris säng

I natt så har jag tydligen sovit inne hos Iris hela natten. Vet att jag gick in dit och att jag inte fick gå därifrån för Iris men att det var hela natten jag blev liggande där hade jag inte en aning om. Tur att Emma har lite koll och berättar för mig vad jag gör om nätterna.
Iris har nu för tiden velat gå upp strax efter sex, innan var det alltid vid halv sju-tiden och en halvtimmes extra sömn gör oerhört mycket för mig. Så nu tycker jag att hon ska ta och gå tillbaka till halv sju-uppvaknandet igen. Inte bara för min skull utan för hennes egen skull också eftersom hon är skittrött varje morgon när vi går upp.

Idag så har jag som vanligt inget planerat för oss utan tar dagen lite som det kommer. Är det bara uppehåll så blir det en sväng till parken sen när vi gjort oss klara. Men förhoppningsvis så ska vi sova lite innan det. Kanske ska ta med kameran så det blir några kort på Iris. Var ett tag sen ni fick ett sådant nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0