God morgon

God morgon mina kära läsare. Natten har varit rätt ok faktiskt. Fick gå in till Iris vid fyra och trösta lite då hon vaknade och hostade som fan. Men hon somnade om rätt snabbt och sov ända till sex då hon kom in till oss. Men vid halv sju ville hon upp så då följde jag med henne upp. Så nu har vi tittat på Musses Klubbhus som börjar bli lite av mitt favoritprogram, tror det beror på att jag klarar av att svara på alla frågor Musse ställer och klarar av att lösa alla problem som de behöver hjälp med. Och vem älskar inte Muskedansen som de dansar i slutet?

Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Men jag antar att vi kommer träffa Ida, Moa och Anna som kommer till stan idag. Men sen vet jag inte riktigt om vi ska vara ute speciellt mycket med tanke på Iris förkylning. Fast om det inte blåser och snöar lika mycket som igår så är det lite lockande med pulka. Vi får se hur hon låter under förmiddagen. Just nu låter hon rätt så illa men det är ju alltid värre på morgonen. Sen är det bara att hoppas att hon tycker det är roligare med pulka denna vintern än förra för då var hon ju helt ointresserad.

Nu ska vi snart äta lite frukost tror jag.

Kommentarer
Postat av: Jonahveronika

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

2011-06-13 @ 15:05:24
URL: http://jonahveronika.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0