Kul dag

Idag har det varit en rätt så rolig dag. Det flöt på på jobbet trots kyla, snö och reklam. Och efter jobbet så gick jag till dagis och hämtade en Iris som var på ett strålande humör. Hon var tom så glad att jag lyckades få på henne hennes nya handskar som hon hittills har vägrat att använda. Nöjd och glad så stryde jag färden hemåt och Iris satt och babblade oavbrutet hela vägen hem. Väl hemma så satte vi oss i soffan och åt lite chips och drack lite fruktdryck. Efter det så var det lek och jag lärde henne att dra lite skämt. Så nu kan hon nästan "se upp för trappan"-skämtet. Kommer nog bli en liten komiker av den där lilla damen.
Och ikväll så fick jag den stora äran att natta Iris. Och det gick med bravur. Kanske ska gnälla lite mer på bloggen om att hon inte vill veta av mig. Funkade uppenbarligen idag iaf. Undrar om hon läser bloggen om dagarn?

Nu ska jag spela lite datorspel och döda lite terrorister innan jag går och lägger mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0