Lördagen väntar

Jag och Iris sitter här och funderar lite på vad lördagen har att erbjuda. Det jag vet med säkerhet är att det kommer att bli en trevlig frallfrukost med Emma, Iris och jag själv. Efter det så vet jag inte vad som väntar förutom att Emma ska gå en sväng på stan.
Ikväll så lär det också bli middag och mys hos mormor och morfar där Ida och Moa bor under sin Kalmarvistelse.
Men vad som händer där emellan har jag ingen aning om. Så jag får helt enkelt återkomma med det.

Gårdagskvällen var iaf väldigt trevlig. Vi var hos mormor och morfar och åt god mat och drack gott vin. Iris hade väldigt kul med sina kusiner. De lekte, badade, åt glass, åt mat, läste, busade och Iris var så lycklig över att ha sina storkusiner i stan.

Nu ska vi snart väcka Emma och sen ska jag ge mig ut i vinterlandskaper och inhandla frallor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0