Sista dagen

Så var den sista arbetsdagen för den här veckan här och den börjar inte bra. Vid infon idag så får vi reda på att det blir smörgåstårta imorgon. Och då jobbar ju inte jag så jag blir utan. Fan.

Idag blir det ytterligare en tung dag på jobbet men det går an när man väl kommer ut och kan plugga in lite musik i öronen och bara traska på. Det är innearbetet som är segt såna här dagar.

Iris har som vanligt inte sovit speciellt bra i natt. Skulle upp vid tre igen men efter en lång och utdragen kamp så somnade hon om och sov gott till halv sju. Är så jävla irriterande att hon vill upp trots att hon är skittrött. Vet inte hur vi ska få ordning på det men vi får kämpa lite för att hålla henne vaken lite längre om kvällarna helt enkelt så kanske det går. För så här orkar vi inte hålla på länge till. Både jag och Emma är som två trötta zombies på kvällarna och det är inget kul. Så nu måste det bli ordning på torpet.

Nu ska jag jobba igen

Kommentarer
Postat av: Anna B

Smörgåstårtan var inget speciellt, torr som tusan :-( Synd :-(

2010-11-19 @ 19:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0