Thailand

Sa, da ar man i Thailand. Var ett tag sen sist och det ar svart att tro att det ar samma land. On vi ar pa heter Koh Kho Khao och det ar ratt nara paradiset. Har slipper man alla som ska salja en massa skit till en. Det enda som stor ar cikadorna pa kvallen.
Sa, vad har vi gjort da? Vi har badat i var privata pool, vi har badat i havet, solat, besokt en skola som ni kommer fa hora mer om, vi har akt bat, shoppat, akt taxi, atit gott, atiti mycket, druckit gott, badat annu mer, sett en very dangerous orm(foto finns och kommer nar jag ar hemma) solat, last bocker, gatt, lost korsord, varit i en mycket Thailands stad dar de inte var direkt vana vid turister, haft en vild dotter som slagit sig en javla massa och en massa mer.

Att vi har egen pool beror pa att vi inte fick vad vi bokat och som kompensation sa fick vi byta upp oss lite mot en liten avgift. Sa nu har vi det kanon med poolen 10 meter fran sangen.

Ja, sa vi har det helt enkelt javligt bra och det ar nastan en vecka kvar i detta paradis. Tror aldrig att jag traffat sa mycket vanligt folk som bara vill att man ska ha det bra. Och alla alskar Iris vilket ger oss lite battre service. Iris har for den delen borjat lara sig lite thai vilket ar valdigt uppskattat av thalandarna. Hon gar for den delen under smeknamnet Bye Bye.

De kommande dagarna sa ska vi ta oss ivag pa lite utflykter, en snorklingstripp och en rundtur pa on dar vi ska fa se hur folket har lever. Ska bli kul att fa en del av det riktiga Thailand bortom alla hotell och restauranger.

Far se om jag skriver nagot mer innan jag ar hemma. For jag har ju trots allt semester och da ska jag val slippa tanka??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0