Samma blogg, nytt innehåll

Så då ska jag försöka få bloggen att leva lite igen. Men denna gången kommer det inte bara att handla om Iris. Det kommer att handla om jobb, fritid, golf, fotboll, Emma, vänner och allt annat som händer i livet.
Ni kanske är intresserade av vad som har hänt sen sist och det är massor så jag vet inte riktigt om jag orkar ta med allt men jag gör en lång historia kort. Iris går på dagis, jag jobbar, Emma jobbar, kräftor, golf, sjukdom på Iris och Emma och så har livet fortsatt som vanligt.

Så, nu är ni uppdaterade. Lovar er att skriva så ofta jag kan och lägga upp kort då och då. Ska även försöka hinna med att ändra utseendet lite på sidan för att få bort det babygulliga över den.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Gillade den babygulliga delen, men kul att bloggen lever!

2010-10-01 @ 20:50:32
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0