Adjö

Detta blir det sista inlägget på denna bloggen. Har nu bestämt mig för att lägga ner irispappa.blogg.se. Det beror på ett antal saker. För det första så vill jag bli lite elakare igen och det passar sig inte här. För det andra så spenderar jag och Iris rätt mycket tid ifrån varandra. En normal dag så har vi max fem timmar ihop varav en är på morgonen och en går åt till mat och läggning. Så det blir inte så mycket tid över för att hitta på saker. Nu är det ju inte så att Iris kommer att försvinna utan hon kommer säkert få lite utrymme då och då på min nya blogg som ni kommer att hitta på www.bilstone.blogg.se . Bloggen är på plats men är inte färdigdesignad än och är inte aktiv ännu. Tror att den gör igång imorgon kväll och alla som det står om i första inlägget bjuds på skumpa och snittar.

Men nu vill jag tacka alla som har läst min blogg även om det varit mest för min egen del som jag skrivit. Men det är ju roligare att skriva om någon läser och det har ju just du gjort.

Men nu säger jag och Iris adjö.


Kommentarer
Postat av: frun

nu fick jag en tår i ögat mitt hjärta <3 <3 <3

2011-04-10 @ 10:29:59
Postat av: Yucki

Fin blogg! Kan du och dina söta läsare kolla på min blogg? Jag skulle bli jäte glad. Och ni får gärna skriva en söt komentar hi hi <33. Pöss pöss xxxx

2011-04-21 @ 19:50:35
URL: http://yucki.blogg.se/
Postat av: Billiga Barnvagnar

Vilken fin bild på Iris, och vilket riktigt busfrö :))

2011-08-25 @ 15:36:04
URL: http://www.barnvagnarbilliga.se
Postat av: Anonym

Hej!



Vi skriver en kandidatuppsats med syfte att undersöka barns (under 10 år) inflytande på beslutsprocessen i en livsmedelsaffär. Vi skulle vara otroligt tacksamma om ni hade lust att svara på denna. Tusen tack i förväg!



http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=wtgcfeh150htta2996670

2011-11-24 @ 23:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0