Färdig

Nu tror jag faktiskt att jag börjar bli färdig med bloggandet. Min inspiration är som bortblåst. Och jag vet faktiskt inte om jag vill dela med mig av Iris och hennes liv längre. Hon börjar bli så pass gammal nu. Eller, 2 år är väl inte så gammalt men det känns som om hon börjar bli mer människa nu som kan uttrycka vad hon vill själv osv. Och vem är jag då att sitta och berätta om hennes dagar? För det har ju blivit mindre och mindre av den varan.
Det enda som håller mig kvar i bloggandet är att jag fortfarande kan få en oerhörd lust att skriva för det har blivit en del av min vardag. Så frågan är om jag kan sluta blogga. Men hur eller hur så tror jag att jag är färdig med denna bloggen.
Men som vanligt så har jag beslutsångest så det är inte säkert att det blir så här. Återkommer helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0