Ska det va så här?

Vad är detta för fredagsväder? Regn, lite blåst och allmänt tråkigt väder. Usch. Ska ju vara sol. Och som grädde på moset så ska jag få gå ett riktigt tråkigt distrikt som kommer göra min rygg krängd. Men, det är bara jag här idag som kan det så det får gå. Är i övrigt inget fel på distriktet men det är ett antal uppgångar i mitten som har inkasten jävligt lågt och det ställer till det lite. Men, det är bara att bita ihop.

Ikväll så blir det inte fredagsmys hemma. Nä, ikväll blir det fredagsmys med Henke. Pizza, en öl kanske och en jävla massa FIFA står på schemat. Men innan jag drar till Henke så ska jag iaf hinna fredagsmysa lite med Iris.

Nu ska jag jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0