God morgon

Igår så blev det inte mycket till bloggande men det hade sina randiga skäl och rutiga orsaker. Hade dels inte någon inspiration till att skriva igår och dels så kom inte Emma iväg till Stockholm vilket gjorde att jag hellre var med henne igår kväll. Men nu tar vi det från början.

Igår så var det en något pissig dag vädermässigt. Var kanske inte så farligt här som i andra delar av landet. Och detta gjorde att Emmas flyg blev inställt så hon fick ta bussen hem igen istället för att åka till huvudstaden. Tråkigt för henne men kul för mig och Iris som fick ha henne hemma. Dock så trodde jag att min myskväll med Iris skulle försvinna men hon och jag hade det väldigt mysigt igår även om Emma var hemma. Hon var rätt så pappig faktiskt vilket inte tillhör vanligheterna. Så vi passade på att duscha och Iris tvättade och sköljde mitt hår. Så nu luktar mitt hår barnschampo. Sen så satt vi och tittade på Musse och mös i soffan medan Emma diskade. Och nu är vi uppe tidigare än tuppen och tittar på youtube.

Igår så blev det som ni kanske märkte ingen fredagsöl. Det berodde på att jag sket i fredagsölen igår och höll mig till fredagsvin. Blir så ibland.

Idag så vet jag inte riktigt vad som händer under dagen förutom att vi ska handla lite för ikväll kommer Anna och Henke hit. Så mitt planerade FIFA-spelande och öldrickande blev till en parmiddag. Så kan det bli när man är vuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0