Parmiddag

Igår kväll blev det som ni vet en parmiddag istället för FIFA och öl. Fast lite öl blev det även om det var parmiddag. Och det var en mycket trevlig parmiddag. Vi åt gott, drack gott och hade det väldigt trevligt. Efter maten så blev det naturligtvis melodifestivalen. Och detta måste varit den sämsta jävla deltävlingen någonsin. Inte en enda låt som jag vill höra fler gånger. Usch. Sen visade Anna en ny sida av sig själv som var väldigt rolig. Så jag passar på att tacka för alla nya roliga youtube-klipp du visade oss.

Idag blev det sovmorgon eftersom Iris har sovit hos farmor och farfar. Och det var skönt att få sova ostört och naken. För nu för tiden gör man inte det så ofta.

Om en stund ska vi ut till Lindsdal och hämta lilla damen men innan vi åker därifrån så ska vi få pannkakslunch. Farfars välkända pannkakor väntar alltså på oss vilket jag ser fram emot. Ska dock kolla bäst-föredatumet på sylten innan jag tar någon för sist så hade det datumet passerat med något år. Gäller att vara uppmärksam på vad man stoppar i munnen där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0