Den hemlige miljonären

Eftersom handbollen idag saknade betydelse så valde vi att titta på Den hemlige miljonären på Kanal5. Var ett intressant program där en miljonär jobbar "undercover" som volontär. Det var så idag iaf, hur det blir i fortsättningen vet jag inte. Men, det är rätt intressant att se hur folk har det på den absoluta botten i Sverige. Man vet om att det finns men ändå har man ingen aning. Idag så valde miljonären att ge bort drygt 200 000 kr till olika människor för att de ska kunna fortsätta hjälpa folk. Antagligen en piss i sjön för honom men värt jävligt mycket för de utsatta. Man kanske ska ta och skänka en slant då och då till de mer behövande.
Är nyttigt att se lite såna program ibland och det får en att uppskatta vad man har.

Nu ska jag gå och lägga mig och sova så jag orkar med morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0