Jobba inne

Idag ska jag sitta inne och jobba. Har ett datorjobb som kommer att ta sin lilla tid. Men det är rätt så enkelt när man väl vet vad man ska skriva. Men det luriga blir till att få till vad som ska skrivas in. Men det löser sig säkert så småningom.
Var ett tag rätt nära att gå hem men tvingar mig själv till att inte lyssna på kroppen just nu då jag inte har tid att vara sjuk. Har ju som sagt lite att stå i.

Glömde en sak igår. Var lite av höjden av klantighet jag gjorde igår. När jag slutade skulle jag åka med Martin ut till Lindsdal. Stackars Martin hade väntat en stund på mig och jag kände mig något stressad när jag skulle byta om. Så av med postkläder och på med vanliga. Stänger skåpen och märker att jag inte har mina nycklar på mig. Satan, låst in de i skåpet. Går och hämtar bultsaxen och klipper av hänglåset. Skåpet är då tomt!!!! Satan, hade hängt in byxorna i skåpet utan lås. Så, jag klipptehelt enkelt hänglåset helt i onödan. Kunde kanske ha tittat i det andra skåpet innan men vem tänker på sånt?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det va lite skrattretande! Som en kompis som berättade att deras vänner skulle spela dem ett spratt på nyårsafton och täckte hela deras altandörr med snö o spritflaskor, det va bara det att det va fel hus -det va grannens! Haha.

2011-01-13 @ 09:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0