God morgon

God morgon mina kära läsare. Idag så är det en dag som går i festens tecken. Nästa helg fyller min mormor och Iris gammelmormor 90 år och det ska firas denna helgen. Så i eftermiddag så blir det middag på Halltorp innan vi åker till Lindsdal där festligheterna fortsätter. Fan, 90 är en respektabel ålder. Bra mormor Sonja.

Igår så fick jag och Iris träffa min syrra med familj. Lille Arvid har blivit så stor nu och det verkar som Iris uppskattar sin kusin mer och mer och igår så lekte de tillsammans en hel del. Är kul att se dem ihop.

Igår kväll så var vi hos Anna, Elof och Alfons i Nybban för en trevlig kväll. Barnen lekte utan att det blev några större bråk och det är ju framsteg. Efter Iris bett förra veckan så har hon bara varit snäll mot andra barn. När barnen gått och lagt sig så hade vi vuxna fortsatt trevligt med öl, vin och På Spåret.


Iris och Arvid leker/städar ihop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0