Så trött

På väg hem från jobbet så hämtar jag nästan alltid Iris och så gjorde jag även idag. Fick då reda på att de har haft födelsedagskalas för Iris idag. Hon fick ballonger och en liten kråka. Hon var en mycket lycklig liten tjej tack vare det. Tänk om man själv blev lika glad över så små saker. Vad enkelt livet hade varit då.

På väg hem från dagis så var det som om någon slog mig med en klubba. Blev så fruktansvärt trött och skulle helst av allt vilja gå och lägga mig och sova en stund. Men nu tror jag inte att Iris vill det och då blir det ingen vila. Men jag ska nog komma över det på något sätt så jag orkar spöa Henke i FIFA ikväll.

Nä, nu ska jag stänga ner datorn och leka lite med Iris.

/P3LL3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0