Trött

Nu är jag så där jobbigt trött igen. Iris håller på att böka om nätterna vilket gör att sömnen är konstant störd. Och jag om någon behöver min skönhetssömn. Så i eftermiddag så får jag nog ta ett ordentligt snack med Iris om hennes dåliga nattvanor. Inte för att jag tror att det hjälper men det är värt ett försök.

Igår plockade jag och Emma ut de sista bilderna till Iris 2-årsbok. Nu ska jag bara numrera dem i rätt ordning för att underlätta när boken väl ska göras. Så, en jävligt tråkig sak innan det blir kul.

Ikväll ska jag till Henke och göra vad tror ni? Just det, spela FIFA. Vårt äventyr med Everton går vidare. Ibland så saknar jag mitt tv-spel men å andra sidan så blir det lite roligare nu när man är två som spelar. Och så vet jag inte riktigt hur mycket tid jag egentligen har med tanke på fru och barn. Och snart är det dax för golf igen också.

Men nu ska jag jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0