Stackarn

Lilla Iris är fortsatt sjuk. Hon får inte i sig någon fast föda utan att spy upp den direkt. Är inget kul alls. Men än så länge så har hon fått behålla det vatten och den välling hon druckit idag. Alltid något. Tyvärr så verkar inte febern riktigt ge med sig men hon får vila mycket hos mig och Emma så den försvinner nog snart. Just nu ser det ut såhär i soffan bredvid mig.


En sjuk och en frisk

Nä, nu tycker jag att vi tänker på något roligare. Tog de här bilderna igår med någon sekunds mellanrum och jag undrar hur man kan gå från att se helt galen och vansinnig ut ena sekunden till att se så söt och fundersam ut i nästa.
  



Och så slutar vi med att gratulera Iris farmor som fyller 60 idag. Tyvärr så har hon och farfar dragit till Madeira utan att ta med sig barn med familjer. Bu för det. Men grattis iaf!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0