Gumman

Och åter igen så har lilla gumman svårt att sova. Det ska vaknas, det ska gråtas och det ska grinas. Lider med Emma som tar nätterna och är helt slut när natten är över. Och det är inte bättre av att hon nu har blivit förkyld och känner sig risig. Lider med henne men jag har erbjudigt mig att ta en natt så hon kan få sova ordentligt. En trött dag klarar jag av. Tror jag.

Igår så var jag och Emma på en Hjärt-lungräddningskurs hos Röda Korset. Det var väldigt nyttigt men lite tjatigt. Visst, det ska ju sitta så upprepningarna har ett syfte men det gick över gränsen. Det enda jag egentligen vill ta med mig från kursen är att jag slipper hamna i en sådan situation att jag behöver använda det jag lärde mig. För fy fan så hemskt om Iris skulle sätta i halsen och tappa medvetandet. Ryser bara jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jasså Iris håller Emma vaken om nätterna. Undrar om de små just nu går igenom någon period för Celvin vaknar oxå flera gånger. Vad snällt av dig att ta en natt åt Emma. Det kommer nog göra susen!



Kram Camilla



Tack för rolig läsning förresten!! ;)

2009-11-03 @ 13:22:36
URL: http://camillabloggar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0