Helg

Så var det helg igen och det betyder en tidig morgon och en sovmorgon. Och idag så är det min tidiga morgon som började redan vid halv fem. För när klockan var halv fem så vägrade Iris att somna om. Hon grät och skrek och var helt otröstlig. Så det blev till att gå upp och göra lite gröt till henne. Den åt hon upp i ett nafs och sen så gick det bra att somna igen. Nästa gång hon ville upp var klockan halv sex men då lyckades jag lura henne till att somna om för att vakna en timme senare och då var det kört för då skulle hon upp, hur mycket jag än försökte att få henne att somna igen. Så nu har vi varit uppe ett tag och jag äter lite godis och Iris äter på bordet.

Idag så blir det en sväng på stan för att leta efter bollar till Iris bollhav, en tur till IKEA och så storhandling på City Gross. Där har ni våran dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0