Leksaker

Idag när jag kom hem så gick jag bort till Ming Palace och hämtade Iris så Emma och Anna kunde få äta i lugn och ro. Tog en sväng in på BR för att leta efter bollar till ett framtida bollhav. Men då det var helt tomt i butiken och personalen försvann in på lagret så gav jag upp rätt fort. Får forska vidare i det i framtiden för ett bollhav ska hon ha. Vet att hennes mamma inte håller med mig men så blir det.
Väl hemma så är det ett välstädat vardagsrum som möter mig och alla leksaker är undanplockade. Men i samma stund som Iris kom ner på golvet och tog sig fram till leklådan så var det leksaker precis överallt. Men det är väl så det ska vara och kommer vara för en lång tid framöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0