Så där

Nu har jag ändrat designen lite grann. Blev inga stora saker men om du frågar mig så är det bättre än innan. Så nu får det vara så här ett tag.

Så vad har hänt sen sist då?  I fredags så hade vi en mysig hemmakväll. Vi åt räkor och drack en massa vitt vin. Gott ska det vara när det är fredag. Sen så blev det soffan för hela familjen där vi satt och kollade på Idol.

Igår så kom Iris farmor och farfar och hämtade henne strax innan tio och så var jag och Emma ensamma. Vi duschade, kollade dator, städade och bara var vuxna utan barn. Var rätt skönt även om man saknar Iris när man inte har henne hos sig. På kvällen åkte vi ut till Lindsdal för att hämta Iris. Eller hämta och hämta. Vi skulle äta kräftor och umgås med mina föräldrar lite också. Och mitt i vår kräftmiddag så ringer min syster och berättar att nu har hon äntligen fött sitt barn. Drygt två veckor sent så kom den lilla buspojken. Så nu är jag morbror. Coolt va?
Så ett stort grattis till dig syster och Henrik. Längtar efter att få träffa er och lillgrabben.

I natt så var det min natt med Iris och det var en bra natt. Hon vaknade inte en enda gång utan sov till halv sju. När jag kom in i hennes rum så stod och och lutade sig mot kanten på sängen och hoppade upp och ner och tjoade. Tänkte att nu blir det full fart men jag lyckades få henne att sova en timme till i min famn. Underbart. Så jag känner mig faktiskt rätt så utvilad.

Nu ska jag gå in till Emma och Iris och mysa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0