Vill hem

Just nu så vill jag hem, hem till Emma och Iris. Iofs så tror jag inte att de är hemma utan är ute vid IKEA så jag hade blivit rätt ensam, och då kan jag lika väl vara här. Har tänkt att jobba till minst klockan fyra idag så jag får lite mer plustid och kan styra min sluttid lite imorgon beroende på när jag kommer hem från Alvesta. Kan ju bli så att jag inte är hemma innan 14-15 och då är det inte så stor idé att åka till jobbet utan då tar jag min övertid och jämnar ut det och ser till att få lite exta tid med tjejerna. Men det få vi se imorgon.
Har haft en bra jobbdag annars där jag har hunnit med en jävla massa. Börjar närma mig målet för denna veckan och det känns bra som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0