Lördagsmys

Det har varit en väldigt mysig och lugn lördag. Känns lite som en söndag tom. Började som väntat dagen med Melodikrysset, gick väl sådär om jag ska vara ärlig. Iris var på ett strålande morgonhumör och satt och provsmakade både det ena och det andra från frukostbordet. Det var korv, ost, skinka och bröd. Hon börjar bli en liten gormand.
När vi väl kom i ordning här hemma och fått på oss alla kläder så gick vi ner till Babyproffsen och lämnade tillbaka en bilbarnstol vi hyrt. Men nu har Iris blivit för stor för den så nu går vi upp en storlek.
Sen så gick vi uppåt staden igen och träffade Ika. Och som vanligt så hade Ika en liten present till Iris men det återkommer jag till. Iris och Ika verkar ha funnit varandra rätt så bra. Iris sitter så snällt hos Ika och leker och drar i hennes hår. Så det kommer bli lugnt att skicka Iris på prao hos henne senare i livet. Och så var det det här med presenten. En klassisk söt Briohund som Iris kan dra omkring med. Ni som inte vet hur den ser ut kan titta här nedanför.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, en sådan har vi också, men den är 30 år gammal och var en av mina första leksaker. BRIO=kvalitetsgrejer, that´s for sure! Har precis haft med den i ett inlägg på min blogg. Hoppas ni får en härlig helg!

2009-10-24 @ 16:12:49
URL: http://soffisspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0