Stackarn

Idag när jag satt på jobbet och hade fullt upp med datorjobb så plingade det till i fickan. Gutt, sms tänkte jag och läste. Var tyvärr inget roligt sms då det stod att Iris hade ont i magen och bara grät och grät. Så jag ringde upp Emma och då sa hon att Iris hade gråtit i en timme plus att hon hade haft diarré. Och då hade jag över två timmars arbetstid kvar. Var rätt svårt att koncentrera sig på det jag skulle. Sen så dröjde det iofs bara en timme innan jag fick ett nytt sms där det stod att allt var bättre igen.
Väl hemma så ligger Iris och sover i Emmas famn. Var nog väldigt välbehövligt. Och sen för att göra hennes sömn ännu bättre så fick hon sova hos mig när jag duschat av mig och satt på mig myskläder. Och i samma stund som jag fick henne hos mig så gick jag ner i varv och bara njöt av att vara pappa.
När hon väl vaknade så var hon på ett strålande humör och har varit det sen dess. Får bara hoppas att inte magproblemen kommer tillbaka mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0