Tillbaka efter ett litet uppehåll

Nu är jag tillbaka efter gårdagens uppehåll.

Börjar återhämta mig efter onsdagens overkliga och oerhört bittra nedflyttning av Bajen till Superettan. Eller återhämta och återhämta, det kommer jag aldrig att göra men jag har börjat inse att det är verklighet och att jag inte kan göra ett skti för att det ska ändras. Iris har varit precis lika ledsen som jag och har gråtit, skrikit och svurit en massa och hennes första ord blev:
"Micke Andersson kan dra åt helvete"

Nu släpper vi det och går vidare. Igår så kom Emma och Iris till mitt jobb för en liten lunchträff. Dagen blir genast lite kortare efter ett sånt besök och jag ser redan fram emot nästa. Iris var på ett rätt bra humör hela dagen och var full av energi trots lite sömn. Fattar inte hur hon orkar.
Och så har lilla damen lärt sig att rynka på näsen. Så nu kryper hon omkring med rynkad nästa och frustar som en liten minitjur.

Igår kväll så kom Iris moster Anna med barn ner. Och Ida, 5år, och Iris att och kramades så sött i soffan. Önskar att jag hade haft kameran med mig men det kommer säkert fler gånger då de myser ihop innan de åker hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0