Trött

Kom hem idag och förväntade mig det vanliga, härliga, glad bemötandet jag har blivit van vid, men istället möts jag av en oerhört trött tjej som inte alls var på humör för att mysa med sin pappa. Så nu ligger hon och sover igen och tar igen sig efter en hård dag med simhall och en massa annat. Så ikväll blir det ingen lugn och ro för henne för då ska jag busa med henne så mycket jag orkar. Antar dock att hon orkar mer än mig iaf så det blir väl jag som ber om välling vid åtta och somnar strax efter.

Ska se om jag kan slänga upp något nytt kort på bloggen. Känns som det var väldigt länge sen ni fick se den lilla damen. Så om ni håller ut och väntar några timmar till så lovar jag ett dagsfärskt foto.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0