Det här är Iris



Det här är Iris. Om du frågar mig så är hon världens sötaste lilla tjej. Hon är lite drygt sex månader och bla bla bla. Vet inte riktigt hur jag ska beskriva henne så det struntar jag i. Ni kommer nog att så småningom få en egen uppfattning om henne.
Idag var det den första gången som jag verkligen kände att jag missade något i hennes liv. Jag vet att jag har missat en massa saker när jag varit iväg och jobbat, spelat golf eller vad jag nu har gjort men idag så visste jag om att hon skulle till simhallen för babysim och det var något som störde mig att jag inte fick vara med om. Nu har hon ju varit där innan men då var hon så liten så det känns inte riktigt som om hon uppfattade allt som hände.
Men det kommer fler tillfällen och jag ska försöka hinna med någon gång. Annars får jag och Iris ta ett besök till simhallen när jag är föräldraledig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon är jättesöööööööööt!

2009-09-01 @ 18:58:18
Postat av: han som försvann

Hon blir bara sötare för varje dag och mer lik sin mamma haha

2009-09-01 @ 19:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0