Hemma igen

Så var jag hemma igen efter två dagar i Växjö. Nu dröjer det nog lite innan jag är borta en natt igen, förhoppningsvis iaf. Ikväll så blir det fotboll för mig och Iris, GAIS kommer på besök på Söderstadion och vi hoppas på en totalfotboll av vårt kära Bajen. Stefan kommer förbi och gör oss sällskap och Iris tycker bara det är trevligt med en Bajare till i lägenheten. Emma är iväg på kurs så det är alltså bara Bajare här. Men nog om fotbollen.

Är så jävla skönt att vara hemma igen. Att få komme hem till denna underbara tjej som skiner som solen och är på ett strålande humör. Man blir glad. Undrar hur många gånger jag skrivit det???

Nu ska vi mysa lite innan det är dax att börja ladda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0