Morgonpigg

Har just nu en väldigt morgonpigg liten tjej där hemma. Hon vaknar åt helvete för tidigt varje dag just nu och det är inget roligt alls. För vem vill gå upp en söndag vid halv sju? Och vem vill behöva vakna innan väckarklockan en måndag? Inte jag iaf men det är väl så att man helt enkelt får vänja sig.

Sen så har vi upptäckt att Iris antagligen inte tål passionsfrukt. När hon var en dryg vecka gammal så åt Emma en tårta med passionsfrukt och det var något som Iris inte tyckte om. Men då var vi inte helt hundra på om det var det men igår så kom nästa passionsfruktsgråt. Hon fick nämligen en fruktpuré med passionsfrukt i och det var ingen höjdare. Hon grät och fes och fes och grät. Så nu är det slut på passionsfrukt på ett jag och jag får äta upp det som finns kvar. Så det blev ju något positivare för mig än för Iris att vi köpte just den purén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0