Sommarstugan

I fredags så åkte vi ut till sommarstugan för att umgås lite med mina föräldrar. Det var grillning, Idol, prat, lek med Iris och så var det den stora dagen,
Iris skulle sova hos mina föräldrar inne i stora huset medan jag och Emma sov i lilla stugan. Och det gick skitbra. Hon sov till halv fyra för att sen skrika lite innan hon somnade om vid farmors arm. Jätteduktig tjej tycker jag. Emma och jag hade nog större sömnproblem än vad de tre i stora huset hade. Och det känns ju inte rättvist.
På lördagsmorgonen var vi tvungna att gå och hämta henne och stilla vår Irisabstinens. För sen tog farmor över igen och har på två dagar blivit den stora favoriten. Tycker lite synd om farfar för där funkar det inte så bra. Vet inte varför men jag funderar på att tvinga Iris att umgås med honom själv så hon lär sig att farfar inte är farlig.

Igår kväll var vi hemma hos familjen Anderbom och Iris kröp omkring på golvet så nu behöver de inte dammsuga i vardagsrummet iaf.


Iris vilar lite i vagnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0