Hm?

Jag förstår inte riktigt mig själv nu för tiden. Har märkt att jag inte bloggar något på eftermiddagarna längre utan bara på förmiddagarna. Och jag vet inte varför. För det är ju knappast så att vi slutar göra saker efter lunch och bara ligger och sover. Ska försöka skärpa mig.

Igår eftermiddag så var vi nere på Kattrumpan och lekte vid lekplatsen. Iris gungade, åkte rutschkana, jagade ankor och lekte i sandlådan. Och att leka i sandlådan var en hit. Iris skvätte sand omkring sig som om hon inte gjort något annat tidigare i livet. Tyvärr så var hon väldigt ego och tyckte inte alls om att dela med sig av spaden och hinken till de andra barnen utan hon skulle ha allt. Men det är väl sånt hon ärvt av sin pappa.

Nu ska jag gå och lägga mig en stund igen innan dagen tar fart på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0