Skitunge

Kom hem från Lindsdal för en stund sen där vi hälsat på farfar, faster och kusin Arvid. Till en början så var det glädje och mys ifrån både Arvid och Iris och de var så söta när de kramade och pussade varandra. Men efter lunchen så förvandlades Iris till en liten skitunge som började bita Arvid i huvudet istället för att pussas. Och som avslutning på det hela så slickade hon Arvid över halva ansiktet. Blir så jävla arg på henne när hon gör så för hon borde ha fattat att man inte biter folk med tanke på hur arg jag blivit varje gång.
Och som grädde på moset så bet hon faster i armen också.

Men om man bortser från allt bitande så var det en trevlig stund där ute. Är kul att se hur Arvid växer och hur mycket mer han är med för varje gång jag ser honom. Och man blir lite imponerad när han trivs i allas sällskap, spelar ingne roll vem som håller honom, han är lika nöjd för det. Så har det tyvärr aldrig varit med Iris utan hon har varit lite mer kräsen och helst velat vara hos mamma och pappa. Har blivit bättre på senare tiden som tur är. Men det är väl iofs inget fel i att vara kräsen men jag har tur att inte Emma är det iaf.


Kommentarer
Postat av: sambon

det är jag visst det. det är ju därför jag valde dig!!!! längtar efter dig och vår lilla skitunge. puss puss puss

2010-04-27 @ 15:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0