Sorry

Blev tyvärr inte speciellt mycket bloggande igår, berodde på två saker. Först och främst så var Iris på ett skithumör hela eftermiddag och då är det inget kul att sätta sig och blogga. Och sen så laddade jag för fotbollen och hade inte riktigt hjärnan med mig för att kunna få till några bra blogginlägg. Men idag är en ny dag och då tar vi nya tag.

Just nu ligger Iris och sover i min famn och jag tittar på Efter 10 med Malou(vuxenpoäng). När hon vaknar till så ska vi äta lite mellanmål innan vi klär på oss och tar en liten sväng ut. Har funderingar på att gå till Netto och köpa billigt toapapper. Och vem vet vilka fynd man kan göra där förutom just toapappret?
Efter det så blir det lunch och sen får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0