Sova soffa

Har ingen riktig koll på att jag och när jag gick in till Iris i natt och la mig. Var helt enkelt för trött. Men hon skulle upp tidigt iaf och det var jag inte sugen på men vad har man för val? Iris är den som bestämmer rätt mycket i denna familjen faktiskt. Men jag fick min belöning sen när hon och jag låg och sov i soffan i en timme. Var så sjukt skönt och det har räddat denna dagen.

Vi har just ätit lite frukost och Iris ville äta sin fil själv. Gick förhållandevis bra även om lite kom utanför. Eller om jag ska vara ärlig så struntade hon nästan i filen och ville bara leka skeden. Men jag är iaf stolt över att hon lyckades få den fil som hon åt själv i närheten av munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0