Lucia

Idag är det som de flesta vet Luciadagen och det har naturligtvis firats. Iris dagia hade Luciatåg idag vid halv åtta och jag var självklart där. De var så söta och duktiga alla små barn. Så nu har Iris gått i sitt första Luciatåg, eller blivit buren i sitt första Luciatåg kanske är det korrekta uttrycket. Efter det så har jag mest legat i sängen och vilat ryggen förutom en liten promenad.


Iris under Luciatåget. Har medvetet tagit bort de andra barnen pga att jag inte frågade några föräldrar om det är ok att visa deras barn på min blogg. Respekt kallas det

 

Nu laddar jag för Clash of the Titans ikväll, Man U mot Arsenal. Har bjudit in Henke för att ha någon att reta efter att Arsenal vunnit. Men först ska jag äta kålpudding som just nu tillagas av en riktig pudding.


Kommentarer
Postat av: Marlene

Såååå söt hon är!

2010-12-13 @ 17:31:02
URL: http://marlenejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0